Често задавани въпроси
Как да разбера за кои вани важи доживотна гаранция?
Това е лесно, доживотната гаранция важи за всички модели вани RAVAK.
Доживотната гаранция - се отнася ли до живота на ваната или до моя?
Доживотната гаранция е свързана с живота на първия собственик на ваната.
Планирам да купя вана следващата година, дали доживотната гаранция ще важи за мен?
Не. Определено трябва да си купите ваната до края на тази година. Доживотната гаранция се предоставя за вани, закупени и платени до 31.12.2023 г.
Какви са условията за прилагане на доживотната гаранция?
Условията за получаване на доживотна гаранция не се различават от стандартните условия, с изключение на това, че за получаване на доживотна гаранция трябва да се регистрирате при нас.
Всички условия можете да намерите на: https://www.ravak.cz/cz/dozivotni-zaruka-na-vany
Къде трябва да приложа доживотната гаранция? При търговеца?
Не, относно доживотната гаранция ще комуникирате само с производителя, т.е. с RAVAK a.s.
Какво конкретно трябва да направя, ако искам да рекламирам ваната RAVAK и съм изпълнил условията за прилагане на доживотната гаранция?
За да подадете рекламация, използвайте формуляра за рекламации, разположен на https://www.ravak.cz/cz/reklamace-vyrobku-ravak и след като го попълните правилно и посочите информация в описанието на дефекта, че подавате рекламация в рамките на доживотната гаранция, изпратете го електронно до RAVAK a.s..
Трябва ли да демонтирам ваната при рекламация?
Определено не трябва да изваждате ваната или да я изпращате някъде. След като подадете правилно рекламацията, техниците на RAVAK a.s. ще ви посетят след предварителна телефонна уговорка и ще оценят рекламацията на място.
За какво ми е добра доживотната гаранция за ваната?
Доживотната гаранция ви гарантира, че няма да трябва да се занимавате със сложни проблеми, свързани с производствен дефект на ваната след изтичане на обикновената гаранция. Тя ви гарантира ремонт на производствен дефект на ваната или при поява на неотстраним дефект - замяна с нова, през целия ви живот, според условията на доживотната гаранция за ваната.
Имам нова вана RAVAK, но не искам да се регистрирам никъде и да предоставям личните си данни. Ще загубя ли нещо?
Ще загубите възможността за доживотна гаранция, т.е. гаранция за ремонт или замяна през целия ви живот. Не трябва да се притеснявате за личните си данни, действаме в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета за защита на физическите лица във връзка с обработката на лични данни и информиране на субектите на данни (наричан още "GDPR"), разположен на https://www.ravak.cz/cz/gdpr. Данните за купувачите на вани се съхраняват само в нашата база данни, която бихме използвали само за проверка на вашата идентичност при прилагане на гаранцията, или за оценка на нашите маркетингови стратегии. Вашите данни няма да попаднат в ръцете на трети страни. Ако решите да не се регистрирате, за вас важат гаранционните условия, посочени в гаранционния лист на вашата стока.
Купих вана RAVAK, но все още не съм я инсталирал. Трябва ли да се регистрирам веднага или да изчакам след инсталацията?
Имате два месеца от покупката за регистрация на ваната. При инсталацията се уверете, че ваната е поставена според указанията в приложените инструкции за монтаж!