Рекламации на продукти RAVAK
За производството на нашите продукти използваме най-качествени материали и най-добри технологии. Въпреки това може да се случи дефект в нашия продукт. В тези неприятни ситуации, екипът на нашите специалисти е готов да оцени дефекта от гледна точка на производителя и да предложи решение за възстановяване на продукта в нормално състояние възможно най-бързо.
За лесно и бързо подаване на рекламация, моля попълнете формуляра или се свържете с нас по телефона или по имейл в съответния център.
RAVAK a.s. Obecnická 285 261 01 Příbram Телефон: +420 318 427 280, +420 318 427 252 E-mail: reklamace at ravak.com |
RAVAK a.s., Středisko baterie Bernartice nad Odrou 298 741 01 Nový Jičín Т: +420 724 663 183 E-mail: reklamace at ravakbaterie.com |
Конкретната процедура за рекламация се регулира от Търговските условия на RAVAK.
Добре е да знаете:
При изпращане на дефектна стока за рекламация, купувачът е длъжен да предаде стоката в подходяща опаковка, която отговаря на транспортните изисквания на доставената стока, най-добре в оригиналната опаковка. Продавачът не е длъжен да приема стока за рекламация, ако не е подходящо опакована и предадена с необходимите части и аксесоари, или ако състоянието й не позволява това от хигиенна гледна точка. Повредите възникнали по време на транспортирането, осигурено от купувача, не могат да бъдат рекламирани.
Не може да се счита за дефект, ако вещта е използвана прекомерно или по начин, който не е подходящ за целта, за която обикновено се използва или трябва да се използва. Цветовите и размерните толеранси на продуктите, които произтичат от характера на керамичното производство и които са разрешени от съответните стандарти, не се считат за дефекти на продуктите.
Не е разрешено използването на абразивни (с добавка на пясък или други механични части) и химически агресивни средства за почистване на водни батерии, бани, баня, душове и прегради, акрилни вани, душове и други хромирани повърхности. Това води до повреда на стоката и в такъв случай не може да се вземе предвид възможна рекламация.
Вани, душове и поддушови подове
Ваните, душовете и поддушовите подове трябва да се почистват с препаратите на RAVAK, които препоръчваме, не е разрешено използването на химически агресивни разтворители. Методът на монтаж трябва да бъде такъв, че стоката да може да бъде извадена, демонтирана без деструктивни работи - ваните не трябва да бъдат облицовани с плочки през техния ръб, трябва да могат да бъдат извадени от облицовката. Не компенсираме разходите, свързани с повреда на облицовките, плочките или зидарията, които могат да възникнат при нереспектиране на това правило.
Баня
Банята не трябва да се мие (полива) с вода, а само да се бърка с меки влажни текстилни материали със сапунена вода. Банята е предназначена за влажна среда в банята, но не трябва да влиза в пряк контакт с течаща или стояща вода.
Водни батерии, баня
При монтаж на водни батерии е необходимо използването на защитни мрежи на входа на водата в батерията за задържане на замърсяванията от тръбите и използването на филтриращо устройство за вода на входа в апартамента/къщата мин. 200 μm. Инсталацията на филтри е условие за удължаване на гаранционния срок. Щетите, причинени от замърсяване на върховете/вентилите, картушите, мрежите, перлаторите и душовете с варовик или замърсявания от водопроводната мрежа, не могат да бъдат предмет на рекламация.
Почистването на повърхностите на водопроводните батерии и банята трябва да се извършва с препарати, предназначени за почистване на хромирани повърхности, например RAVAK Cleaner или RAVAK Cleaner Chrome, или със сапунен разтвор с използване на меки текстилни материали. След прилагането им е винаги необходимо да се изплакнат обилно с чиста вода. Не е разрешено използването на почистващи препарати, съдържащи киселини, механични почистващи препарати (абразиви) или почистващи препарати на основата на оцет. Гаранцията не важи за дефекти, причинени от непридържане към тази препоръка.